Odstąpienie od umowy
Zwrot towaru
1. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:
- poprzez formularz elektronicznego zwrotu towaru na stronie www.new-born.pl/zwroty
- pisemnie na adres: NEWBORN, ul. Kasztanowa 19a, 87-134 Przysiek
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@new-born.pl
2. Wysyłka towaru
- Newborn (zwrot)
- ul. Kasztanowa 19a
- 87-134 Przysiek
REKLAMACJE
Co powinieneś wiedzieć, by procedura reklamacji przebiegła szybko i bezproblemowo? Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 667 229 199 lub mailowo: kontakt@new-born.pl Reklamacje uszkodzeń mechanicznych w transporcie będą uwzględniane tylko i wyłącznie na podstawie spisanego protokołu z kurierem. Skan protokołu należy nam niezwłocznie przesłać na adres mailowy: kontakt@new-born.pl.Oto kilka wskazówek:
- Sprawdź, czy produkt, który chcesz reklamować jest jeszcze objęty gwarancją. Zwykle czas gwarancji trwa 2 lata.
- Skontaktuj się z nami telefonicznie: 667229199 lub mailowo kontakt@newbornshop.pl
- Zgłaszany do reklamacji towar powinien być kompletny, jeżeli składa się z kilku elementów muszą zostać dostarczone w komplecie.
- Wypełnij formularz reklamacyjny (link do formularza) i prześlij do nas wraz z kopią paragonu/faktury oraz wyraźnymi zdjęciami wady produktu, następnie poczekaj na decyzje.
- Po otrzymaniu pozytywnej decyzji odnośnie, odesłania reklamowanego produktu, odeślij go do nas na adres:
- Newborn (REKLAMACJA)
- ul. Kasztanowa 19a
- 87-134 Przysiek