Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Odstąpienie od umowy

Zwrot towaru

1. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

  • poprzez formularz elektronicznego zwrotu towaru na stronie www.new-born.pl/zwroty
  • pisemnie na adres: NEWBORN, ul. Kasztanowa 19a, 87-134 Przysiek
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@new-born.pl

2. Wysyłka towaru

  • Newborn (zwrot)
  • ul. Kasztanowa 19a
  • 87-134 Przysiek
Zwracane produkty należy odesłać na adres NEWBORN, UL. Broniewskiego 4/1 87-100 Toruń niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek obciążonych opłatą za doręczenie przesyłki

REKLAMACJE

Co powinieneś wiedzieć, by procedura reklamacji przebiegła szybko i bezproblemowo? Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 667 229 199 lub mailowo: kontakt@new-born.pl Reklamacje uszkodzeń mechanicznych w transporcie będą uwzględniane tylko i wyłącznie na podstawie spisanego protokołu z kurierem. Skan protokołu należy nam niezwłocznie przesłać na adres mailowy: kontakt@new-born.pl.

Oto kilka wskazówek:

  • Sprawdź, czy produkt, który chcesz reklamować jest jeszcze objęty gwarancją. Zwykle czas gwarancji trwa 2 lata.
  • Skontaktuj się z nami telefonicznie: 667229199 lub mailowo kontakt@newbornshop.pl
  • Zgłaszany do reklamacji towar powinien być kompletny, jeżeli składa się z kilku elementów muszą zostać dostarczone w komplecie.
  • Wypełnij formularz reklamacyjny (link do formularza) i prześlij do nas wraz z kopią paragonu/faktury oraz wyraźnymi zdjęciami wady produktu, następnie poczekaj na decyzje.
  • Po otrzymaniu pozytywnej decyzji odnośnie, odesłania reklamowanego produktu, odeślij go do nas na adres:

    • Newborn (REKLAMACJA)
    • ul. Kasztanowa 19a
    • 87-134 Przysiek
Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć do naszej firmy dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód. Reklamacje na piśmie można składać za pośrednictwem poczty e-mail na adres kontakt@new-born.pl o tytule Reklamacja. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek obciążonych opłatą za doręczenie przesyłki. Dział reklamacji rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
Zaufane Opinie IdoSell
4.98 / 5.00 94 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-10-11
Przepiękny wózeczek, bardzo wysoka jakość, błyskawiczna realizacja.
2024-01-20
Polecam z całego serca ! ekspresowa wysyłka

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat warunków i prywatności można znaleźć także na stronie Prywatność i warunki Google.

Zamknij
pixel